آموزش بالا بردن قدرت حافظه و مغز
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تقویت حافظه با اجازه دادن به ما برای یافتن سریع یک خاطره یا یک تجربه گذشته ، حافظه رمز کارآیی در زندگی روزمره ما است. نیازی به در نظر گرفتن الکترودهای کاشته شده در جمجمه برای بهبود توانایی های ما نیست: نکات ساده از نظر علمی اعتبار آنها تقویت حافظه را اثبات کرده است.

مشترک شدن در خبرنامه سوال سلامت هفته هر شنبه
 

حافظه حمل می کند  ابعاد مختلفی است: تقویت حافظه کار کردن حافظه(کوتاه مدت) ، حافظهSemantic or episodic , procedural memory یا حتی حافظه ادراکی (مرتبط با حواس). همه این خاطرات توسط فعل و انفعالات عصبی پیچیده به هم پیوند خورده اند. مطالعات علمی نشان داده است که چندین عامل تقویت حافظه در توانایی ما در به خاطر سپردن یا بازیابی خاطرات تأثیر می گذارد.

طبق تحقیقی که در سال 2011 منتشر شد ، جویدن آدامس در طی فرایند یادگیری می تواند تقویت حافظه امتیازات بهتری را در یک آزمون کسب کند. اما مطالعه دیگری از دانشگاه کاردیف با این ادعا مخالفت کرد و توضیح داد که حواس پرتی از روند عضلانی تأثیر منفی در حفظ دارد. در حقیقت ، برای مشاهده روش ها تقویت حافظه اینجا کلیک کنید. این دو کاملاً با هم مخالف نیستند: آدامس باعث می شود حافظه کوتاه مدت به هم بخورد اما به فرد اجازه می دهد روی کارهای تقویت حافظه پیچیده تمرکز کند تقویت حافظه و با استرس مبارزه کند .

سفرها و داستان هایی ایجاد کنید

تکنیک مورد علاقه ستارگان قهرمان حافظه تقویت حافظه ، مانند سباستین مارتینز ، قهرمان 2015 فرانسه ، تکنیک "قصر حافظه" ، که در آن هر قسمت از اطلاعات یک مکان ذخیره سازی شناخته شده (به عنوان مثال ، کمد اتاق او) ، به شما امکان می دهد با بازیابی مسیری در خانه خاطرات خود را پیدا کنید. تقویت حافظه همچنین می توانید اطلاعات را برای به خاطر سپردن به مفاهیم خنده دار یا شخصیت های معروف پیوند دهید و سپس با آنها داستان بسازید.

 
 

To drink coffee

Due to the  مطالعه 2014 از دانشگاه جانز هاپکینز در بالتیمور، کافئین تقویت حافظه ، حافظه بیش از یک دوره از حداقل 24 ساعت، به ویژه برای به خاطر سپردن و تشخیص جزئیات در تصاویر. همچنین می تواند در برابر کاهش شناختی و به ویژه بیماری آلزایمر اثر محافظتی داشته باشد. مطالعه دیگری در سال 2016 این نتایج را با توضیح اینکه تقویت حافظه کافئین هورمونهای استرس را که مسئول کاهش شناخت هستند ، مسدود می کند.

روز خود را دوباره بکشید

تمرین هر شب به قطعه با هم موضوع روز ما: چه کرده ای، که شما را ملاقات، آنچه به شما گفت، تقویت حافظه و غیره این رفع تمرین ساده اطلاعات و این امکان را به مسیرهای بهبود ساخت که پس از آن می توان برای بازگرداندن مفهوم دیگری که ما کسب کرده ایم از این رو اهمیت توجه به جزئیات در زندگی روزمره شما اهمیت دارد.

حافظه توانایی مغز ما به تجزیه و تحلیل و ذخیره اطلاعات به منظور بازگرداندن آنها بعد است. تقویت حافظه گاهی اوقات ، در صورت نیاز ، استرداد اطلاعات انجام نمی شود.

این شکافهای حافظه ای گاه به گاه می تواند در اثر عوامل مختلفی مانند خستگی ، استرس ، اختلال عاطفی و غیره ایجاد شود. با این وجود ، به ویژه با تکنیک های مختلف توسعه یافته در این مقاله ، می توان حافظه خود را آموزش داد تقویت حافظه و کار کرد.

به دنبال نکات دیگری برای بهبود حافظه خود هستید؟ 

  • برای بهبود حافظه خود از قدرت مراقبه استفاده کنید. آماده امتحان ماجراجویی هستید؟
  • جعبه حافظه: جعبه "یادگیری به خاطر تقویت حافظه سپردن همه چیز" است که توسط روانشناس فابین اولیکارت تهیه شده است

مطالب پنهان کردن ]

  • 1 بهبود و کار بر روی حافظه خود ضروری است
    • 1.1 مدیتیشن کنید
    • 1.2 تجسم کنید
    • 1.3 برای بهبود حافظه خود بازی کنید
    • 1.4 بخوانید و تکرار کنید
    • 1.5 ورزش کنید
    • 1.6 سالم و متعادل بخورید ، این یک عادت خوب برای کار روی حافظه است
    • 1.7 قهوه بنوشید
    • 1.8 خواب
  • 2 حافظه کودکان خود را هنگام بازی بهبود بخشید!

بهبود و کار بر روی حافظه خود ضروری است

خاطرات ماهی قرمز تسلیت باد! تقویت حافظه برخلاف تصور عمومی ، در داخل یا خارج از هر گونه آسیب شناسی مانند آلزایمر یا فراموشی ، همیشه می توان حافظه را بهبود بخشید . و این در هر سنی است. با توجه به این فرض ، سال این است که چگونه می توان پیش رفت؟ با استفاده از روش ها و نکاتی که پیشینی ساده هستند. در زیر 8 روش برای تقویت مغز شما آورده شده است.

مراقبه کنید

مدیتیشن یک روش موثر برای آموزش حافظه است تقویت حافظه و به مرتب سازی کمک می کند. همچنین باعث بهبود اتصال مغز می شود. مطالعه ای از دانشگاه کالیفرنیا نشان داد که مراقبه مهارت حفظ را بهبود می بخشد و مشکلات تمرکز را کاهش می دهد. و در سال 2012 ، محققان در MIT مدار عصبی را شناسایی کردند که به ایجاد خاطرات ماندگار کمک می کند.

فقط برای اینکه واقعاً م effectiveثر باشد ، تمرین مدیتیشن باید تقویت حافظه مداوم و مداوم باشد. علاوه بر این ، توصیه می شود از رهنمودهای واقع بینانه و منطقی پیروی کنید. 

تجسم کردن

حدود 65٪ از جمعیت حافظه بصری دارند. ارتباط کلمات با یک تصویر به شما کمک می کند تقویت حافظه تا آن را بهتر به خاطر بسپارید. سیسرو قبلاً در دوران باستان از آن استفاده می كرد. روش به اصطلاح Cicero ، که به آن Place Place نیز گفته می شود ، برای حفظ اطلاعات به قدرت تصاویر به عنوان یک رسانه و روابط فضایی ذخیره شده متکی است.

از مکان های تجربه ، احساسات ، اقدامات خود استفاده کنید. در عوض موثر است که عنصر یا واقعیت را به خاطر بسپاریم و آن را به یاد بیاوریم با آنچه ما را متعجب کرده است ، مشتاق یا که ما قبلا می دانیم. امتحان کنید خواهید دید!

برای بهبود حافظه خود بازی کنید

بسیاری از تمرینات به بهبود حافظه کمک می کنند. تقویت حافظه به ویژه بازی ها حافظه را تحریک می کنند. مواردی وجود دارد که تمرکز یا حفظ را در لحظه فعلی تقویت می کند:

• جدول متقاطع
• جدول متقابل
• سودوکو
• یا حتی Luminosity که مجموعه ای از تمرینات روی رایانه یا تلفن همراه است که توسط تیمی از متخصصان علوم اعصاب ایجاد شده است. در 10 ساعت بازی حافظه 97٪ کاربران را بهبود می بخشد.

جعبه حافظه Mentalist Fabien Olicart را کشف کنید تقویت حافظه تا حافظه خود را هنگام بازی توسعه دهید.

بخوان و تکرار کن

در حالت ایده آل ، در یک مکان ساکت و مساعد ، می توانید چیزی را بخوانید که می خواهید حفظ کنید. هنگام خواندن ، افکار سرگردان را دور نگه دارید. سپس با تکرار امکان بررسی اطلاعات دریافتی برای بار دوم یا سوم فراهم می شود تا مطمئن شوید که به درستی حفظ شده اید.

علاوه بر دانش برای شما ، خواندن یک روش عالی برای کار روی حافظه است .

ورزش کنید

فعالیت بدنی باعث افزایش جریان خون به مغز و بهبود عملکرد آن می شود. تقویت حافظه طبق مطالعه ای که توسط انستیتوی فناوری جورجیا در ایالات متحده انجام شد ، ورزش بدنی حداقل بیست دقیقه باعث بهبود 10٪ حافظه می شود.

بنابراین ورزش عملکرد مغز را تحریک می کند و چابکی ذهنی را افزایش می دهد. بنابراین دویدن به اندازه تلاش برای به خاطر سپردن اعداد ، مغز را خوب می کند. همچنین ورزش بدنی می تواند شروع بیماری آلزایمر را به تأخیر بیندازد.

سالم و متعادل بخورید ، این یک عادت خوب برای کار روی حافظه است

حفظ حافظه نیز به معنای داشتن عادات سبک زندگی سالم است! رژیم غذایی  تقویت حافظه متنوع و متعادل نقش مهمی در تأمین انرژی مغز دارد. مواد مغذی لازم برای عملکرد مناسب آن را فراهم می کند.

این بدان معنی است که سلامت مغز نیز در صفحه قرار دارد. آنچه برای بدن مفید است برای سلولهای خاکستری ما مفید است. بهینه سازی برخی مشارکتهای تغذیه ای امکان عملکرد بر اساس عملکردهای فکری و توانایی های یادگیری را فراهم می کند.

بنابراین روغن های گیاهی ، میوه ها و سبزیجات تازه رنگارنگ ، محصولات لبنی تقویت حافظه و غلات سبوس دار هوش را بهینه می کنند ، در حالی که میوه های خشک روغنی ، گوشت اعضای بدن و ماهی های روغنی حافظه را تحریک می کنند.

قهوه بنوش

قهوه برای حافظه مفید است. این به طور مستقیم توانایی های حفظ تقویت حافظه حافظه را تقویت نمی کند اما با افزایش توانایی تمرکز عملکرد مغز را بهبود می بخشد. مخلوط کافئین و کربوهیدرات ها توجه را بهبود می بخشد. از طرف دیگر مراقب سو abuse استفاده باشید!

خواب

خواب را نادیده نگیرید زیرا خوب خوابیدن برای حافظه بسیار ضروری است. خواب خوب و آرام برای فعالیت مغزی در شب ضروری است ، که نورون ها را قادر می سازد تا اطلاعات دریافت شده در طول روز را مرتب و طبقه بندی کنند. طبق یک مطالعه آمریکایی ، تقویت حافظه برای عملکرد مطلوب مغز هفت ساعت خواب لازم است.

خوابیدن باعث تحکیم خاطرات و جذب دانش می شود. هر چقدر حافظه خود را توسعه دهید ، اگر خواب با کیفیتی نداشته باشید ، به نتایجی که انتظار دارید نخواهید رسید!

اگر لازم است برخی از اطلاعات اصلی را به خاطر بسپارید تقویت حافظه ، به یاد داشته باشید که نکات مختلفی که در بالا بحث شد نزدیک ارتباط دارند. برای داشتن حافظه ، داشتن عادات سبک زندگی خوب و بنابراین آموزش و بهبود آن ضروری است. این نکات در زندگی روزمره شما مانند کار یا انجام کارهای مختلف به درد شما می خورد: شما فقط بهره وری بالاتری خواهید داشت !

حافظه کودکان خود را هنگام بازی بهبود بخشید!

همه والدین این مسئله را می دانند: آموزش جدول ضرب تقویت حافظه ، صرف یا هجی و دستور زبان به کودک می تواند یک کابوس باشد. این نیست که او نمی خواهد ، فقط این است که روش های کلاسیک یادگیری "خسته کننده" هستند و باعث نوعی انسداد طبیعی حافظه می شوند!

به جای تلاش برای از بین بردن صبر و حوصله و فرستادن او به اتاقش برای اتمام تکالیف ، رویکردهای نرم تری وجود دارد ، و به ویژه بسیار بیشتر سازگار با قفل طبیعی و بهبود حافظه کودکان شما ، به لطف بازی های بازی که اجازه می دهد جداول ضرب یا قوانین معروف معروف را تقویت حافظه در دستور زبان و هجی به راحتی حفظ کنید!

یکی از این روشها توسط Matthieu PROTIN ، متخصص فنون حفظی در خدمت یادگیری مدرسه ایجاد شده است. در اینجا مثالی از فیلم های یکی از دانش آموزان وی آورده شده است. در زیر ، شما همچنین می توانید به طور مستقیم در مورد چگونگی استفاده از این بازی برای کمک تقویت حافظه به فرزندان و دانش آموزان خود از طریق 4 فیلم رایگان که قبل از ادامه کار برای آزمایش روش خود ارائه می دهد ، بیشتر بدانید





:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 13 دی 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی